خاتم "مهین رستگار خبرنگاریزدفردا  : غلامحسین دشتی معاون سیاسی امنیتی استاندار ، به همراه تقوای مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری یزد ،عطایی سرپرست فرمانداری خاتم،قانع بخشدار مروست و سرهنگ میر علی مسئول حوزه بسیج دانشجوی دانشگاه ها و مراکز عالی یزد با دانشجویان حاضر در اردوی جهادی بسیج دانشگاه یزد در روستای کرخنگان از توابع بخش مروست دیدار کردند.

دشتی "معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در جمع دانشجویان اردوی جهادی بسیج دانشگاه یزد در روستای کرخنگان به بیان اهمیت اینگونه اردوها در ابعاد گوناگون پرداخت .


وی افزود :مهمترین دستاوردهای این اردوهای جهادی انعکاس مسائل و مشکلات مردم روستا به دور از هرگونه اغراق و مبالغه به مسئولین ذی ربط می باشد.


معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ضمن اشاره به آیه ای از قرآن کریم و مهم قلم داد کردن مقوله جهاد خاطرنشان ساخت : اردوهای جهادی نشان دهنده پویایی و زنده بودن این انقلاب است .


دشتی تصریح کرد :کاری که در اردوهای جهادی صورت می پذیرد حقیقتا ارزشی ترین کار است و یک کار دینی است و اگر در این اردوها ما بتوانیم یک خانواده را به سمت روشنگری هدایت کنیم به یک نسل بعد از آن خانواده خدمت رسانی کردیم و خدمت به خلق ا... خمیر مایه اصلی اینگونه اردوهاست.


وی ضمن تاثیر کار فرهنگی بر روی جوامع امروزی و تاثیر پذیری جوامع از این مقوله تاکید کرد:کار فرهنگی باید دلسوزانه باشد تا بتواند در عمق و بطن جوامع امروزی بنشیند و تاثیر پذیری خود را نشان دهد.


در ادمه نیز هر کدام از دانشجویان به بیان مسائل و مشکلات مردم روستا پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا